De surinaamse plaat! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van sfiej - WaarBenJij.nu De surinaamse plaat! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van sfiej - WaarBenJij.nu

De surinaamse plaat!

Door: Sofie Geuens

Blijf op de hoogte en volg

02 Oktober 2008 | Suriname, Paramaribo

Hey trouwe lezertjes,

Vandaag een leuk geschenkje via de computer :)
Namelijk de Surinaamse hit! In elk busje, elke auto, op straat, huisje, etc hoor je dit liedje!

Ik vind hem best nog wel meevallen, ik heb hem ook live gehoord!
Ik zou zeggen , ga naar de site en geniet er van!!!

http://www.youtube.com/watch?v=5QoEt6D73d8

P.S Ik heb toch het gevoel dat ik meer aantrek heb van beesten dan andere meisjes hier. Als ik op mijn stoel voor de computer zit , hangt er voortdurend een zwerm muggen rond mijn benen en mijn hoofd. Echt zot word ik er van! Ik heb net de windpokken op mijn benen.. en men flesje DEET begint ook op te geraken! HELP :) :)

http://picasaweb.google.com/sofiegeuens1

Groetekesss xxx Sofiaaa

  • 02 Oktober 2008 - 07:50

    Chantal:

    Hallo Sofie,
    Ben altijd benieuwd naar je avonturen..., wat je allemaal hebt meegemaakt enzo!
    Blijkbaar amuseren jullie je daar goed, dan gaat de tijd waarschijnlijk ook snel...hé. Hier ook alles oké zalle, we zijn gisteren naar onze Steff geweest en hij stelt het ook super zalle in Leuven. Mist zijn Gitte wel een beetje denk ik, maar voor de rest al goe ingeburgerd!
    Groetjes en dikke bees

  • 02 Oktober 2008 - 21:58

    Coivers:

    Hey sofia het gaat u goed precies! Buiten die val met de fiets dan.. ik zei het nog dat ge er moet oppassen :-) Hier ook alles in orde alleen wa koud he. Het liedje valt precies nog heel goe mee, ik had erger verwacht. Das zo nog wa reggea precies :-) Amai wa een schoon fotokes seg.. ik denk da we allemaal wel jaloers zijn! Het is te hopen dat jullie het daar nu al wat gewoon zijn en dat ze jullie ook gaan aanvaarden als iemand zoals hen want je zal er toch nog wel even moeten verblijven hé! Die muggen zullen da wsl ni gewoon zijn om een blond meiske te zien, dus mss uw haar verven ofwel hebt ge zoet bloed en moete wa minder zoetigheid eten ;-) Allee ik zal is naar ons Marieke rijden. Ge houdt ons maar op de hoogte hé. Ben altijd benieuwd naar uw verhalen. Doet da nog goed en tot het volgend berichtje!
    Groetjes xxx

  • 05 Oktober 2008 - 13:42

    Verhees:

    Hey meisie

    Ge zie der stralend uit op de foto! Ge zie echt da ge het dare naar uw zin hebt!

    Hier in Geel niets anders dan regen regen en nog eens regen! Dus prijs u gelukkig da ge last hebt van mugge!
    Het is ook een wetenschappelijk feit da mugge gelokt worde door stinkende geure! ;-) Uw voetjes beter wasse is dus de boodschap ofwel met citroen insmere! Da van die stinkende voete weet ik dus ni voor zeker, heb da ook maar is gehoord omda ik ook altij last heb van muggebeete! :-)Ma da van dieje citroen is dus wel echt!

    Het amuzement nog eh meisje!

    Groetjes

    Verhees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Januari 2009

Dierentrip!!

28 December 2008

Pamboko..in het binnenland van Suriname..

16 December 2008

Bijna kerstmis..

02 December 2008

Nickerie en Bigi Pan..

25 November 2008

Wist je dat?

Actief sinds 01 Sept. 2008
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 24869

Voorgaande reizen:

13 September 2008 - 02 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: